Actions

QS

QS:Relevance

From LimeSurvey Manual

The printable version is no longer supported and may have rendering errors. Please update your browser bookmarks and please use the default browser print function instead.
This page is a translated version of the page QS:Relevance and the translation is 64% complete.
Outdated translations are marked like this.

相关性方程

说明

如果相关性方程的值是 "1" 或 "true", 那问题就是在调查中就是"相关的" ,比如 是就会在调查中显示,如果不是,问题就会隐藏起来。任何调查的问题都允许你指定一个指定一个相关方程式。这个函数是条件 的继任者,并支持更多更复杂的条件逻辑。

语法高亮

每次你在保存相关方程式的时候,系统都会评估并突出显示语法。因此任何错误都会使用颜色标记出来,以便你能快速的发现并修复。

 Hint: 要想检查所有的相对方程式是否在调查中被正确使用,请查看显示逻辑文件 功能。

有效值

示例

这里有个 语法突出显示的好例子。